www.sikayetforum.com

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


2 posters

    VATAN BiLGİSAYAR 2 HAFTADA DEĞİŞTİRİLECEK ÜRÜN İÇİN 2 AY MAGDUR ETTİ !

    Anket

    Vatan Bilgisayarın verdiği hizmetten memnun musunuz?

    [ 3 ]
    VATAN  BiLGİSAYAR  2 HAFTADA DEĞİŞTİRİLECEK ÜRÜN İÇİN 2 AY MAGDUR ETTİ ! Bar_left60%VATAN  BiLGİSAYAR  2 HAFTADA DEĞİŞTİRİLECEK ÜRÜN İÇİN 2 AY MAGDUR ETTİ ! Bar_right [60%] 
    [ 1 ]
    VATAN  BiLGİSAYAR  2 HAFTADA DEĞİŞTİRİLECEK ÜRÜN İÇİN 2 AY MAGDUR ETTİ ! Bar_left20%VATAN  BiLGİSAYAR  2 HAFTADA DEĞİŞTİRİLECEK ÜRÜN İÇİN 2 AY MAGDUR ETTİ ! Bar_right [20%] 
    [ 1 ]
    VATAN  BiLGİSAYAR  2 HAFTADA DEĞİŞTİRİLECEK ÜRÜN İÇİN 2 AY MAGDUR ETTİ ! Bar_left20%VATAN  BiLGİSAYAR  2 HAFTADA DEĞİŞTİRİLECEK ÜRÜN İÇİN 2 AY MAGDUR ETTİ ! Bar_right [20%] 
    [ 0 ]
    VATAN  BiLGİSAYAR  2 HAFTADA DEĞİŞTİRİLECEK ÜRÜN İÇİN 2 AY MAGDUR ETTİ ! Bar_left0%VATAN  BiLGİSAYAR  2 HAFTADA DEĞİŞTİRİLECEK ÜRÜN İÇİN 2 AY MAGDUR ETTİ ! Bar_right [0%] 

    Toplam Oylar: 5
    zeynepbostan29
    zeynepbostan29


    Doğum tarihi : : 10/05/95
    İl-ilçe: : ANKARA
    Mesaj Sayısı : 2
    Points : 4
    Kayıt tarihi : 01/05/10
    Yaş : 28

    VATAN  BiLGİSAYAR  2 HAFTADA DEĞİŞTİRİLECEK ÜRÜN İÇİN 2 AY MAGDUR ETTİ ! Empty VATAN BiLGİSAYAR 2 HAFTADA DEĞİŞTİRİLECEK ÜRÜN İÇİN 2 AY MAGDUR ETTİ !

    Mesaj tarafından zeynepbostan29 C.tesi 1 Mayıs 2010 - 20:42

    28 Şubat 2010'da arızalı hafıza kartımı (2GB Micro SD) iade için başvurdum ancak kart bana 24 Nisan günü ulaştı. NEDEN?? Üstelik ürünümü en geç 14 gün içinde teslim alabileceğimi söyledikleri halde! 2 hafta 2 aya çıktı ne hikmetse! Üstelik bana bir özür yazısı bile gelmedi!
    Sürekli Müşteri Hizmetlerini aradım. Her aradığımda en geç 2 gün sonra 2 gün sonra diye beni başlarından savdılar. Vatan Bilgisayarı aradığımda yetkili firmanın yasal süresinin 8 Nisanda dolduğunu söylediler. 8 nisanda yetkili firmayı aradım ve Vatan Bilgisayarın yapması gereken takibi ben yaparak, ürünü ne zaman alabileceğimi sordum. Onlar da ürünü Vatan Bilgisayara gönderdiklerini ve artık sorumlu olmadıklarını söylediler. Vatan Bilgisyar ise ürünün onlara gelmediğini ve sorumlu olmadıklarını iddia etmeye devam ettiler!

    SORUMLU ONLAR DEĞİLSE, YETKİLİ SERVİS DEĞİLSE KİM O ZAMAN? BEN MİYİM! MAĞDUR OLAN BENİM, TAKİP ETMEK ZORUNDA OLAN BENİM, ÜSTELİK MÜŞTERİ HİZMETLERİNDEN AZAR İŞİTEN DE BENİM!

    Bütün bunlar yetmezmiş gibi, müşteri hizmetlerine gecikmenin nedenini sorduğumda azarlayıcı bir tavırla karşılaştım. 15 yaşında olduğumdan, müşteri hizmetleri yetkilisi ben onun çocuğuymuşum gibi beni azarladı ve: "10 liralık ürün için benden ne istiyorsunuz? Ürününüz gelecek işte, isterseniz gidin 10 liralık başka bir şey alın!" diye bağırdı. Madem 10 liralık malların değişimi tınlamıyor ve 15 yaşındaki müşteriyle ilgilenmiyorsanız, değişime de mal alamayın!

    MADEM MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNDEN ÇOK, ALDIĞINIZ PARA ÖNEMLİ, O ZAMAN NEDEN MÜŞTERİ HİZMETLERİ VAR Kİ?? YA DA MADEM 10 LİRAYI O KADAR TAKMIYORSUNUZ, O ZAMAN BENİ MAĞDUR ETMEMEK ADINA BİR KART HEDİYE EDEBİLİRDİNİZ!

    Onları şikayet edeceğimi söylediğimde ise "istediğin yere şikayet et", cehennemin dibine git tutumuyla yaklaştılar! Oradan ailemle laptop alacaktık ama altı bir kartta böyle oluyorsa, kimbilir laptopta neler olur! BENİM SİZE ÖNERİM; ORADAN ALIŞVERİŞ YAPMAMANIZDIR! Sattıkları mal bozuk olduğu gibi hem sizinle ilgilenmeyecek, hem söz verdikleri sürenin dışına çıkacak, hem de bir pislikmişsiniz gibi sizi azarlayacaklardır!!! Bu mesajımı da bulabildiğim her siteye yazacağım! Ben insanlara yaşları dolayısıyla değil karakterleri dolayısıyla saygı duyarım. Vatan Bilgisayardan da bunu beklerdim.

    Eğer böyle hizmet veriyorsanız resmi sitenizde misyonumuz bölümünde geçen şu cümleyi değiştirmenizi tavsiye ederim: "Türk tüketicisine, hak ettiği hizmeti; ferah ve güvenli alışveriş ortamında, en geniş ürün çeşidi, en uygun fiyat, en iyi vade ve müşteri memnuniyetinden taviz vermeden sunmak". Bu cümle şöyle değiştirilebilir: " Türk tüketicisine, pislik gibi davranmak, ihtiyaçlarını ve şikayetlerini önemsemeden baştan savmak, yaşı da küçükse şöyle bir güzel azar çekmek; adamına göre müşteri memnuyetine dikkat etmek ilkelerimiz arasındadır."

    Saygılarımla,
    Zeynep BOSTAN
    ADMİN
    ADMİN
    Admin
    Admin


    Doğum tarihi : : 20/06/80
    İş-Hobi : : Satış Yöneticisi
    İl-ilçe: : İstanbul
    Mesaj Sayısı : 58
    Points : 284
    Kayıt tarihi : 01/07/09
    Yaş : 43

    VATAN  BiLGİSAYAR  2 HAFTADA DEĞİŞTİRİLECEK ÜRÜN İÇİN 2 AY MAGDUR ETTİ ! Empty Geri: VATAN BiLGİSAYAR 2 HAFTADA DEĞİŞTİRİLECEK ÜRÜN İÇİN 2 AY MAGDUR ETTİ !

    Mesaj tarafından ADMİN C.tesi 1 Mayıs 2010 - 21:13

    Zeynep hanım merhabalar,

    Sorun yaşadığınız Vatan bilgisayarın merkezi mi? yoksa şubesimidir? belirtirseniz sevinirim.Ayrıca hakkınızı aramak için göstermiş olduğunuz medeni cesaretten dolayı sizi tebrik eder, mutlu ve sağlıklı günler dilerim.
    zeynepbostan29
    zeynepbostan29


    Doğum tarihi : : 10/05/95
    İl-ilçe: : ANKARA
    Mesaj Sayısı : 2
    Points : 4
    Kayıt tarihi : 01/05/10
    Yaş : 28

    VATAN  BiLGİSAYAR  2 HAFTADA DEĞİŞTİRİLECEK ÜRÜN İÇİN 2 AY MAGDUR ETTİ ! Empty Geri: VATAN BiLGİSAYAR 2 HAFTADA DEĞİŞTİRİLECEK ÜRÜN İÇİN 2 AY MAGDUR ETTİ !

    Mesaj tarafından zeynepbostan29 C.tesi 1 Mayıs 2010 - 21:51

    Vatan Bilgisayar'ın Ankara Çukurambar şubesidir.

      Forum Saati Perş. 28 Mart 2024 - 21:36