Merhaba arkadaşlar;
Turkcellden 3G 4GB Kotalı data hattı aldık.Hattımız açılmayında Müşteri hizmetlerini aradık ve firmamıza ait bir data hattının 13 TL borcu oldugunu ve bu sebeple hattımızı açamayacaklarını bildirdiler.Biz de farkında olmadığımız bu faturayı hemen ödedik.3 gün geçmesine rağmen hattımız hala açılmadı.Turkcell Herti kurumsalı aradığımız da hala hattın borcu olduğunu ve bu sebeple açılmadığını söylediler.Bende onlara ödendi dekontunu faxladım.Buna rağmen hattımız hala açılmadı.Turkcell iyi şirket, kurumsal şirket vs. Ne biçim bir anlayıştır bu artık biz gemimizi doldurduk yükümüzü tuttuk zihniyetindeler mi? Gelen yeni müşterilere ilgi gösterileceğine, hatlarını bir an önce açmak için gayret gösterip hatla alakalı bir sorun varsa ciddiyetle takip edeceklşerine, biz işi gücü bıraktık hattın açılması için bir sürü telefon takip... Yazık ya bu ülke de kanser sadece radyasyondan, kötü yaşam koşullarından değil malesef insanı canından bezdiren bu ve benzer firmalar yüzünden kaynaklarınıyor bence.