Ödeme yaptığınız kasalar veya kasiyerler bir alışveriş merkezinin vitrini niteliğindedir. Ama carrefour express daha vitrinde kaybediyor.
Ataşehir'de Mevlana Lisesi arkasındaki carrefour express'de kasalarda hizmet çok kötü:
1. O kadar kuyruk olmasına rağmen ikinci kasayı açmıyorlar, ben 1 veya 2 kalem ürün aldığımda önümde 4 sepetin boşalmasını bekliyorum.
2. Kasiyerler "mount everest" modundalar, sanki "insan kaynakları" bunları niteliğe performansa göre değil de tanıdıktır diye almışlar işe, "niye geldin" der gibi davranıyorlar. Sanki bizim Acarlar Sitesi'ndeki bakkaldan ders almışlar.
3. Kasiyerleri, ilgili şube müdürleri "bozuk paraları tüketin" şeklinde tembihliyor olmalı. Bir çok kez yığınla bozuk para almak durumunda kaldım.
Aslında almak zorunda mıyım?
Değilim tabi ki, hatta bir defasında bana yirmi lira üstü bozuk 14 tane 1'liği kilitlemeye çalıştılar;
"ben bunları istemiyorum" dediğimde kasiyerin sözü şu oldu:
"10 lira yok, ne yapabilirim, almak zorundasınız".
İçimden "sen carrefour'sun nasıl 10 lira olmaz?" dedim ve dışımdan "iade ediyorum öyleyse" dedim
Tabi öyle deyince iade almak daha zor geldi ve yan kasadan 10 lira isteyerek 10x1TL'lerden beni kurtardı.
Daha sonra yaşadığım 1 olayda ise 15x5kuruş 5x1TL iyice sinirimi bozmuştu; ancak 8 dakka kasada bekleyip iade etmek canımı sıkacaktı, o yüzden uğraşmak istemedim. Artık bunlarda alışkanlık olmuş, çok zorunlu olmadıkça gitmeyeceğim, alternatif mi yok. Şube yönetiminin iş alım veya iş yürütme politikalarında bi sorun var
Carrefour express vitrinini ve bu bitrini düzenleyenleri incelemelidir.
Ataşehir'de Mevlana Lisesi arkasındaki carrefour express'de kasalarda hizmet çok kötü:
1. O kadar kuyruk olmasına rağmen ikinci kasayı açmıyorlar, ben 1 veya 2 kalem ürün aldığımda önümde 4 sepetin boşalmasını bekliyorum.
2. Kasiyerler "mount everest" modundalar, sanki "insan kaynakları" bunları niteliğe performansa göre değil de tanıdıktır diye almışlar işe, "niye geldin" der gibi davranıyorlar. Sanki bizim Acarlar Sitesi'ndeki bakkaldan ders almışlar.
3. Kasiyerleri, ilgili şube müdürleri "bozuk paraları tüketin" şeklinde tembihliyor olmalı. Bir çok kez yığınla bozuk para almak durumunda kaldım.
Aslında almak zorunda mıyım?
Değilim tabi ki, hatta bir defasında bana yirmi lira üstü bozuk 14 tane 1'liği kilitlemeye çalıştılar;
"ben bunları istemiyorum" dediğimde kasiyerin sözü şu oldu:
"10 lira yok, ne yapabilirim, almak zorundasınız".
İçimden "sen carrefour'sun nasıl 10 lira olmaz?" dedim ve dışımdan "iade ediyorum öyleyse" dedim
Tabi öyle deyince iade almak daha zor geldi ve yan kasadan 10 lira isteyerek 10x1TL'lerden beni kurtardı.
Daha sonra yaşadığım 1 olayda ise 15x5kuruş 5x1TL iyice sinirimi bozmuştu; ancak 8 dakka kasada bekleyip iade etmek canımı sıkacaktı, o yüzden uğraşmak istemedim. Artık bunlarda alışkanlık olmuş, çok zorunlu olmadıkça gitmeyeceğim, alternatif mi yok. Şube yönetiminin iş alım veya iş yürütme politikalarında bi sorun var
Carrefour express vitrinini ve bu bitrini düzenleyenleri incelemelidir.